Przejdź do stopki

Komunikat dotyczący załatwiania spraw drogą elektroniczną!

    wyświetleń: 310
Komunikat dotyczący załatwiania spraw drogą elektroniczną!

Treść

W nawiązaniu do wcześniejszej informacji, uprzejmie informujemy że:

1. Wszelkie druki i wnioski dostępne są pod linkiem https://www.lososina.pl/pl/291/0/druki-i-formularze-do-pobrania.html

 

2. Podania oraz wnioski w formie papierowej można składać poprzez wrzucenie do urny znajdującej się za drzwiami wejściowymi Urzędu Gminy (zapakowane w zamknięte koperty).

3. Przedsiębiorcy posiadający „profil zaufany”, podpis elektroniczny  lub bankowość elektroniczną, sprawy związane z rejestracją działalności, zmianami, zawieszeniem, wznowieniem i wykreśleniem działalności mogą załatwiać bezpośrednio na stronie: https://prod.ceidg.gov.pl.

Przedsiębiorców, którzy nie mają możliwości załatwienia spraw w wyżej wymieniony sposób (forma elektroniczna) pragniemy poinformować, że po wznowieniu bezpośredniej obsługi klienta będą przyjmowane wnioski w papierowej wersji i to przedsiębiorca będzie wskazywał faktyczną datę zaistnienia zmiany, zawieszenia, wznowienia, likwidacji, rozpoczęcia działalności. Może być to data przeszła w stosunku to daty złożenia wniosku.

4. Informację o założeniu profilu zaufanego można uzyskać na stronie https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany.

5. Przypominamy także, że wpłaty z tytułu podatków, opłat za odpady komunalne należy dokonywać na indywidualne rachunki bankowe podane na decyzjach i zawiadomieniach w sprawie określenia ich wysokości.

Na Skróty